آکادمی ابرها

توسعه نرم افزار از نگاه یک مارکتر

اشتراک دانش توسعه نرم افزار

مجازی

در جلسات اشتراک دانش توسعه نرم افزار آکادمی ابرها، تلاش می‌کنیم به آدم‌ها کمک کنیم دانش و تجربه خود در یک موضوع خاص که در اینجا، توسعه نرم افزار و آشنایی با مفاهیم مرتبط با توسعه وب است را با بقیه به اشتراک بگذارند.
توسعه نرم افزار از نگاه یک مارکتر
رایگان
توسعه نرم افزار از نگاه یک مارکتر
رایگان
ورود / ثبت‌نام

شرح

در جلسات اشتراک دانش توسعه نرم افزار چه کاری انجام می‌شود؟

در جلسات اشتراک دانش توسعه نرم افزار آکادمی ابرها، تلاش می‌کنیم به آدم‌ها کمک کنیم دانش و تجربه خود در یک موضوع خاص که در اینجا، توسعه نرم افزار و آشنایی با مفاهیم مرتبط با توسعه وب است را با بقیه به اشتراک بگذارند و از این طریق مرزهای شبکه دوستان خود را گسترش دهند.

در این جلساات،‌ هر هفته یک نفر از اعضای تیم پارس پک که دانش خوبی در زمینه توسعه نرم افزار دارند، این دانش خود را در بخش های مختلف در اختیار اعضای تیم قرار می‌دهند.

دلیل اصلی برگزاری این جلسات این است که تیم مارکتینگ هم باید تا حد خوبی، با زمینه‌های فنی آشنا بوده و بتواند در حد نیاز خود، مفاهیم را تشریح کند یا حداقل روش انجام امور فنی و توسعه نرم افزار که در تیم محصول در حال انجام است را تا حد خوبی بفهمد.

این امر کمک می‌کند تا مارکتر هم بهتر بتواند با محصول ارتباط برقرار کرده و محصول را بفهمد و هم بهتر بتواند ایده‌های بازاریابی مناسب برای تبلیغ یا فروش محصول پیدا کرده و با استفاده از آنها به رشد شرکت کمک کند. 

تیم مارکتینگ پارس پک هم از این قاعده مستثنی نیست و به صورت دوره‌ای، اعضای تیم تلاش می‌کنند فهم خود از محصول و از دنیای نرم افزار را در اختیار بقیه اعضا یا اعضای تازه وارد قرار دهند تا اطلاعات تیم در مورد محصول و همچنین دنیای نرم افزار یکدست و همگن شده و کل تیم سطح مناسبی از این اطلاعات را داشته باشند. 

تلاش کرده‌ایم ویدئوها و صدای این جلسات را برروی کست باکس و یوتوب و آپارات هم قرار دهیم تا شما به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید.

فهرست مطالب (برای مشاهده وارد شوید)

ویدیوهای جلسات
۵ساعت و ۴۷دقیقه (ویدیو)
جلسه اول
۰۱:۴۲:۰۵
جلسه دوم
۰۱:۲۲:۳۹
جلسه سوم
۰۱:۰۵:۱۴
جلسه چهارم
۰۱:۰۷:۰۳
جلسه پنجم
۲۹:۲۴

مدرس(ها)


 علیرضا پورعابدین
علیرضا پورعابدین
مدیر مارکتینگ پارس‌پک

نظرات (۰)

دسته‌بندی: توسعه نرم افزار