آکادمی ابرها

شرح کتاب «ادبیات تبلیغ»

اشتراک دانش مارکتینگ

مجازی

در جلسات اشتراک دانش مارکتینگ آکادمی ابرها، تلاش می‌کنیم به آدم‌ها کمک کنیم دانش و تجربه خود در یک موضوع خاص را با بقیه به اشتراک بگذارند و از این طریق مرزهای شبکه دوستان خود را گسترش دهند.
شرح کتاب «ادبیات تبلیغ»
رایگان
شرح کتاب «ادبیات تبلیغ»
رایگان
ورود / ثبت‌نام

شرح

در جلسات اشتراک دانش مارکتینگ چه کاری انجام می‌شود؟

قبل از شروع جلسات، ایمیلی حاوی لینک شرکت در جلسه به صورت آنلاین دریافت خواهید کرد. 

در جلسات اشتراک دانش مارکتینگ آکادمی ابرها، تلاش می‌کنیم به آدم‌ها کمک کنیم دانش و تجربه خود در یک موضوع خاص را با بقیه به اشتراک بگذارند و از این طریق مرزهای شبکه دوستان خود را گسترش دهند. از طرفی، افرادی که دوست دارند در یک زمینه بخصوص، آگاهی از موضوع کتاب داشته باشند یا با دنیای مارکتینگ آشنا شوند جامعه مخاطب این جلسات هستند. بنابراین، آنچه در این جلسات گفته می‌شود لزوما تخصصی نیست و صرفا محتواییست که برای فهم راحت تر یک موضوع به شما کمک می‌کند.

در این جلسات، ارائه دهنده، هر هفته بخشی از یک کتاب را مطالعه کرده و آن را برای بقیه تشریح می‌کند. مدت زمان جلسات حدودا سی دقیقه است و این زمان اندک به شما کمک می‌کند در حالی که سوار تاکسی هستید یا دارید در یک مسیر طولانی پیاده روی می‌کنید، راجع به یک موضوع مورد علاقه تان دانشی را به دست آورید. 

لازم نیست شما حتما این کتاب را خوانده باشید یا قبل از ورود به جلسه آن را مطالعه کنید. تنها کافیست حین ارائه توسط مدرس، ذهنتان را روی موضوع کتاب متمرکز کنید.

تلاش کرده‌ایم ویدئوها و صدای این جلسات را برروی کست باکس و یوتوب و آپارات هم قرار دهیم تا شما به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید.

فایل‌های ضمیمه

فهرست مطالب (برای مشاهده وارد شوید)

جلسات دوره
۳ساعت و ۲۲دقیقه (ویدیو)
جلسه اول
۴۷:۲۹
جلسه دوم
۵۷:۵۶
جلسه سوم
۱۵:۴۵
جلسه چهارم
۲۰:۵۲
جلسه پنجم
۳۲:۲۳
جلسه ششم
۲۷:۳۲

مدرس(ها)


 علیرضا موسوی
علیرضا موسوی
راهبر تیم بازاریابی دیجیتال پارس پک

نظرات (۰)

دسته‌بندی: دیجیتال مارکتینگ