آکادمی ابرها

شرح کتاب «ممنون برای بازخورد»

اشتراک دانش منابع انسانی

مجازی

در جلسات اشتراک دانش آکادمی ابرها، تلاش می‌کنیم به آدمها کمک کنیم دانش و تجربه خود در یک موضوع خاص را با بقیه به اشتراک بگذارند و از این طریق مرزهای شبکه دوستان خود را گسترش دهند.
شرح کتاب «ممنون برای بازخورد»
رایگان
شرح کتاب «ممنون برای بازخورد»
رایگان
ورود / ثبت‌نام

شرح

در جلسات اشتراک دانش چه کاری انجام می‌شود؟

قبل از شروع جلسات، ایمیلی حاوی لینک شرکت در جلسه به صورت آنلاین دریافت خواهید کرد. 

در جلسات اشتراک دانش آکادمی ابرها، تلاش می‌کنیم به آدمها کمک کنیم دانش و تجربه خود در یک موضوع خاص را با بقیه به اشتراک بگذارند و از این طریق مرزهای شبکه دوستان خود را گسترش دهند. لزوما قرار نیست شما در حرفه مدیریت منابع انسانی خبره باشید تا این جلسات برای شما مفید باشند. در این جلسات قرار است شما با دنیای منابع انسانی و مهارت‌های نرم از نگاه یک متخصص منابع انسانی آشنا شوید. 

در این جلسات، ارائه دهنده، هر هفته بخشی از یک کتاب را مطالعه کرده و آن را برای بقیه تشریح می‌کند. مدت زمان جلسات حدودا سی دقیقه است و این زمان اندک به شما کمک می‌کند در حالی که سوار تاکسی هستید یا دارید در یک مسیر طولانی پیاده روی می‌کنید، راجع به یک موضوع مورد علاقه تان دانشی را به دست آورید. 

لازم نیست شما حتما این کتاب را خوانده باشید یا قبل از ورود به جلسه آن را مطالعه کنید. تنها کافیست حین ارائه توسط مدرس، ذهنتان را روی موضوع کتاب متمرکز کنید.

تلاش کرده‌ایم ویدئوها و صدای این جلسات را برروی کست باکس و یوتوب و آپارات هم قرار دهیم تا شما به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید.

فایل‌های ضمیمه

دانلود ویژه شرکت‌کنندگان (برای دانلود فایل‌های زیر لطفا ابتدا وارد شوید)

فایل پی دی اف کتاب «ممنون برای بازخورد» (۴.۰۵ مگابایت - pdf)
خلاصه مفید کتاب (۱۲۹.۶۳ کیلوبایت - pdf)
پیشنهاد می‌کنیم قبل از مشاهده ویدئوها یا شنیدن صدای این دوره، این محتوای خلاصه را بخوانید

فهرست مطالب (برای مشاهده وارد شوید)

جلسات دوره
۵ساعت و ۲۴دقیقه (ویدیو)
جلسه اول
۲۶:۰۳
جلسه دوم
۳۵:۲۴
جلسه سوم
۴۱:۲۳
جلسه چهارم
۵۰:۱۱
جلسه پنجم
۳۹:۰۶
جلسه ششم
۱۶:۳۸
جلسه هفتم
۲۰:۵۵
جلسه هشتم
۳۴:۴۱
جلسه نهم
۲۷:۲۱
جلسه دهم
۳۱:۵۹

مدرس(ها)


 مرضیه سورانی
مرضیه سورانی
مرضیه سورانی هستم. از یک جایی به بعد، بخشی از زندگیم به درس دادن گذشته. ورودم به دنیای کار و کسب درآمد هم با تدریس شروع شد. شاید خانم معلم درونم پررنگ ترین بخش شخصیتم باشه. 

کمی بیشتر از یک ساله که مسیر شغلی من با تیم منابع انسانی پارس پک گره خورده. به پیشرفت و توسعه خودم خیلی اهمیت میدم و سعی می کنم همیشه از معتبرترین منابع روز دنیا دانشم رو در زمینه توسعه فردی و حرفه ایم به روز کنم. از طرفی دوست دارم چیزهایی که یاد می‌گیرم و تجربه می‌کنم رو،‌ به بقیه هم بگم و اصلا یادگیری و پیشرفت تنهایی بهم نمی چسبه. احتمالا به همین دلیل، از دنیای HR هم به بخش آموزش و توسعه علاقمند شدم. 

شعارم در زندگی اینه که من هر چقدر هم خودم رو قوی کنم، به تنهایی نمی تونم محیط اطرافم رو بهبود بدم. پس چرا دست هم رو نگیریم و با هم یاد نگیریم؟ ?

نظرات (۰)

دسته‌بندی: مهارت‌های نرم