آکادمی ابرها

آسون‌تر از همیشه رویداد آنلاین برگزار کن

وبینار

مجازی

در این وبینار، با محصول جدیدی از پارس‌پک آشنا می‌شویم که اجرای اختصاصی این سرویس‌ها را به‌راحتی برای کسب‌وکارها و افراد، فراهم می‌کند. سرویس بیگ بلو باتن توسط پارس‌پک روی سرورهای حرفه‌ای ارائه می‌شود و می‌توان تنها با چند کلیک، آن را بهینه و استفاده کرد.
آسون‌تر از همیشه رویداد آنلاین برگزار کن
رایگان
آسون‌تر از همیشه رویداد آنلاین برگزار کن
رایگان
ورود / ثبت‌نام

شرح

در این دوره چه آموزش داده می شود؟

برگزاری رویدادها و جلسه‌های آنلاین دیگر رخدادهای مخصوص برنامه‌نویس‌ها و فعالان دنیای دیجیتال نیست. امروز به لطف سرویس‌های متنوع و نیازهای روبه‌رشد کسب‌وکارها، ارتباط آنلاین برای آموزش، هماهنگی، برنامه‌ریزی و مصاحبه، به فرایندی عادی و حتی الزامی تبدیل شده است. این در حالی است که سرویس‌های موجود برای برگزاری کلاس‌های آنلاین، جلسه‌ها و مصاحبه‌ها، به‌قدر کافی بازدهی ندارند. برخی از آن‌ها هزینه‌های زیادی را به کسب‌وکارها تحمیل می‌کنند و برخی دیگر، خطر تحریم یا حتی از دست رفتن اطلاعات را به‌همراه دارند.

سرویس‌های رایگان و متن‌باز، برای حل این چالش هم راهکارهایی دارند. بیگ بلو باتن، یکی از جذاب‌ترین و حرفه‌ای‌ترین سرویس‌ها برای راه‌اندازی سیستم رویداد آنلاین است. با پیاده‌سازی این سرویس، انواع رویدادهای آنلاین از آموزش و هماهنگی بین تیمی تا مصاحبه و رویدادهای عمومی، به‌راحتی قابل اجرا خواهد بود.

در این وبینار، با محصول جدیدی از پارس‌پک آشنا می‌شویم که اجرای اختصاصی این سرویس‌ها را به‌راحتی برای کسب‌وکارها و افراد، فراهم می‌کند. سرویس بیگ بلو باتن توسط پارس‌پک روی سرورهای حرفه‌ای ارائه می‌شود و می‌توان تنها با چند کلیک، آن را به مرحله بهره‌برداری رساند.

فایل‌های ضمیمه

دانلود ویژه شرکت‌کنندگان (برای دانلود فایل‌های زیر لطفا ابتدا وارد شوید)

اسلایدهای مدرس (۲۴۶.۲۸ کیلوبایت - pdf)
اسلایدهای ارائه شده توسط مدرس در این وبینار

فهرست مطالب (برای مشاهده وارد شوید)

وبینار
۴۴دقیقه (ویدیو)
جلسه وبینار
۴۳:۴۶

مدرس(ها)


 احسان دیاری
احسان دیاری
ازکودکی عاشق حل مساله و بازی های فکری بودم. در نوجوانی با کامپیوتر و برنامه‌نویسی آشنا شدم و پس از آن بود که یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی به یکی از علاقه‌مندی‌هایم تبدیل شد.

از سن ۱۸ سالگی به عنوان تفریح کد می‌زدم و سعی می‌کردم طرح‌هایی که در ذهن خودم برای هر مساله قابل حل داشتم را به صورت یک برنامه قابل اجرا روی کامپیوتر پیاده‌سازی کنم.

پس از آن و از ابتدای ورود به دانشگاه، به صورت حرفه‌ای وارد دنیای توسعه نرم‌افزار شدم. سه سال سابقه کار حرفه‌ای در بازار به عنوان فول استک دولوپر هم دارم. علاقه‌ام به آموزش سبب شد وارد دنیای تدریس هم بشوم و حالا، بیشتر از یک سال هست که بوتکمپ‌های مرتبط با نرم افزار علی الخصوص ری‌اکت و جنگو را با همکاری موسسات مختلف برگزار می‌کنم.

سرفصل‌های دوره

  • معرفی Big Blue Button
  • مقایسه Big Blue Button با سایر راهکارهای کنفرانس آنلاین
  • پیش‌نیازهای فنی و زیرساختی
  • نصب و کانفیگ دستی
  • سریع‌ترین راه‌کار راه‌اندازی Big Blue Button توسط پار‌س‌پک
  • پرسش و پاسخ
 

پیش نیاز های این دوره آموزشی

شما به عنوان یک مارکتر یا به عنوان یک کارشناس توسعه نرم افزار می‌توانید با شرکت در این وبینار، یاد بگیرید چطور می‌توانید ابزار برگزاری جلسات یا وبینارهای خودتان را توسعه دهید و از آن استفاده کنید. 

برای شرکت در این وبینار، تنها لازم است توانایی حل مساله داشته باشید.


نظرات (۰)

دسته‌بندی: توسعه نرم افزار